Bye bye Adelaide

27 juni 2018 - Adelaide, Australië

Nog twee daagjes werken, en dan is is mijn stage afgelopen en is het tijd om Adelaide gedag te zeggen. Zaterdag ochtend (vrijdag nacht), vlieg ik naar Byron Bay om vanaf daar met mijn dire week durende trip langs de Oost-kust te beginnen. Aangezien ik niet al te veel tijd had, heb ik alles in deze drie weken gestopt en heb ik elke dag wel iets te doen. Vanaf Byron Bay reis ik met de bus verder naar Noosa, en vanaf daar ga ik drie dagen naar Fraser Island. Na Fraser Island reis ik verder naar Airlie Beach om vanaf daar the beginnen met mijn 3-daagse Whitsundays trip (drie dagen op een zeilboot om de mooiste stranden te ontdekken en te snorkelen). Na Whitsundays ga ik naar Cairns met nog een tussenstop in Magnetic Island; in Cairns heb ik een duiktripje geboekt naar de Great Barrier Reef.

Vanaf Cairns vlieg ik naar Bali toe om nog even tien dagen te genieten van mijn vakantie, en dan vlieg ik terug met een tussenstop van twee dagen in Singapore zodat ik daar ook nog even rond kan kijken. 1 Augustus land ik in de ochtend weer in Amsterdam. Om mijn route te volgen kan je de kaart openen in mijn profiel.

De laatste maand ben ik erg druk geweest met werken, vandaar ook dat ik geen blogs meer geschreven heb. Ik heb mijn stage project afgerond, en ben extra uren aan het maken in het hostel waar ik verblijf. Er is een nieuwe eigenaar gekomen in het hostel, en alles is aan het veranderen op het moment, en daarom ben ik nu in de receptie aan het werk om nog even wat extra centjes te verdienen voor mijn vakantie.

Aangezien ik veel aan het werk ben, en druk geweest ben met mijn project, heb ik niet veel meer gedaan en daarom niet veel bijzonders te vertellen. Ik heb mijn tijd opgevuld met voornamelijk leuke dingen doen met de mensen in mijn hostel, en heb geleerd hoe ik dumplings, sushi, noodles en andere ''vreemde/onbekende'' gerechten moet maken (een van de pluspunten van het verblijven in een hostel).

Bij deze weten jullie in ieder geval dat ik nog leef, en het nog steeds naar mijn zin heb. Tot snel!